۵ پاسخ

شیاف گلیسیرین بذار چربی میده دفع هم راحت میکنه

وازلین رو با کمی زردچوبه قاطی کن وبزن
اگه زخمه

نه خوب شیاف گلیسیرین بخرین

اگه موقع دستشویی اذیت میشی پماد ژانوهیل بگیر عالیه برپایه عسله
درکل روغن نارگیل و زیتون هم خوبن

وازلین بزن ازهمه چی بهتره

سوال های مرتبط

مامان جوجو🩵 مامان جوجو🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری