خانوما
شما از کمربند بارداری استفاده میکنید؟

۷ پاسخ

من استفاده میکنم و خیلیییییییی خوبه، پشتش پل داره و کمردرد خیلییییی کم شده.
قشنگ شکم رو میاره بالا و فشار رو از روی کمر کم میکنه، مخصوصا وقتی سرپا هستم و به کارهای خونه میرسم
فقط موقع خواب باز میکنم

خیلی چیز عالی هست بنظرم مخصوصا برای ماه های کمر قشنگ فشار رو از کمر و شکم برمیداره من وقتی نمیبندم از کمر درد نمی تونم بشینم و راه برم

من بیشتر وقتا شبا هم میبندم در طول روز ک کلا باهامه

نیازم نمیشه چون شکمم کوچولوعه چیزی نیست اذیتم کنه

ن من نگرفتم

کمر بند نشنیدم ولی شکم بند می بندم چون واقعا نمی کشه بدنم دیگه 🥲

بنظرم خیلی خوبه،من اشتباه کردم نگرفتم خیلی کمردرد دارم وقتی بادستم شکمم رو نگه میدارم فشار رو کمرم کمترمیشه سبکترم

سوال های مرتبط