۸ پاسخ

روغن نارگیل میزنم خیلی خوبه

دکتر من گفت اصلا هیچی نزن همون ماساژ باعث زایمان زودرس میشه 🤷🏻‍♀️

روغن نارگیل یا ارگان خیلی خوبه واقعا

بایو اویل یا ماستلا به شرط اصل بودنش خیلی خوبن. روغن زیتونم واقعا جلوگیری میکنه. اما مهم‌ترین چیز برمیگرده به همون ژنتیک

من روغن زیتون میزدم تو ماه اخر ترک زدم

سلام گلم روغن ضد ترک ژنوبایوتیک و کرم ضدترک‌پرایم این دوتارو من میزنم عزیزم

راستش هیچی استفاده نمیکنم تاحالا ترک برنداشته
در کل ژنتیکیه اما چرب کردن از خارش جلوگیری میکنه
روغن بایو اویل میگن خوبه

فایده نداره من ماستلا میزدم حدود ۶ ماه پیش خریدم ۲وخوردی یا ۴ و خوردی هیچچچ تاثیری نداره با اینکه سر دختر اولیم کلا هیچی نزدم
فقط روغن زیتونی نارگیلی چیزی بزن که خشک نشه همین اونش کاملا ژنتیکیه

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۸ ماهگی
مامان کارن👶🏻🩵 مامان کارن👶🏻🩵 ۷ ماهگی