سلام قرص آهن چه مارکی مصرف میکنید

۱۸ پاسخ

سلام عزیزم
فروفورت گاین

آیروفیکس

ففول

ففول

ففول فقط

فروفورت

رئول.

سیدرال

فروسیس ک یبوست هم نمیکنه خوبه

هم لایف

فروفروت گاین

فرودین

فروفورت گاین

ففول.

فروفورت گاین خیلی خوبه معده رو هم اذیت نمیکنه اگر هم کم خونی داشته باشی ک واقعا عالیه از ففول بهتره

فرو فروت

ففول

ففول من

سوال های مرتبط

مامان محمد فاروق مامان محمد فاروق روزهای ابتدایی تولد