۱۶ پاسخ

عزیزم حتما ملین بخور حتی اگه یه خرده بیشتر بخوری
فرنگی نداری اشکال ندارد ایستاده انجام بده ولی به هیچ وجه نشینی تا کامل بهتر شی

سر پا😁

منم سخته فک کنم یکی از بخیه هام باز شده ادرار که خوبه مدفوع خیلی بده😭😭😭

نشینی اصلا ها به هات باز میشه

فرنگی استفاده کن یا سرپا...اصلا نشین فعلا

یعنی حتما باید دستشویی فرنگی باشه برا طبیعی 😢

ی فرنگی پلاستیکی بخر حدودا ۱ تومن اینا میشه بدون اون سخته

من تا ۴۰ روز فرنگی نشستم میترسیدم

وای بمیرم برات مامان🥹🥹
میدونم چ میگی منم مثل شما بودم خیلی بخیه خوردم تاالان بخیه هام درد داره از دستشویی رفتن ترس دارم فقط به نوار روغن حیوانی بزن بخیه های منو که خیلی خورده بودم همین روغن حیوانی بهتر کرد

منم سر دخترم دشویی فرنگی نداشتم تا ۵ ۶ روز که میرفتم حموم سر پا مدفوع که کلا میترسیدم سعی می‌کردم کمتر بخورم همش در حال شستن پاهام بودم خیلی بد بود الان نمیدونم چیکار کنم باز

از دستشویی فرنگی استفاده کن عزیزم.
منم اولش هم درد داشتم و هم میترسیدم ولی کم کم بهتر میشی

فرنگی استفاده کن قشنگم این جوری اذیت میشی 🥲 من از قبل عید چون وزنم بالا بود دیگه فرنگی استفاده کردم که عادت کنم بهش سختم نشه

آخی عزیزم🥺 میگم شما چن ساعت درد زایمان طبیعی رو کشیدین

ای بمیرم الهی من سزارینی بودم اذیت شدم ولی به حال تو😭

منم چند روز اول نمیتونم دست‌شویی کنم میترسیدم

دستشویی فرنگی مگه نداری

سوال های مرتبط

مامان 🫠🫠🫠 مامان 🫠🫠🫠 هفته بیست‌وهشتم بارداری