۱۳ پاسخ

شکم میزنم تاثیرش روی شکم بیشتره

منم بازو میزنم

منم ازاول تاآخرتوشکمم میزنم بارداری قبلی هم توشکمم میزدم

من بازو

بازو میزنم

من ران پام میزنم

بازو و ران دردش خیلی زیاد شکم اصن درد نداره

من بازوم میزنم

شکم جذبش سریعتر و بهتره توی تمام رفرنس ها

منم هنوز به شکم میزنم بازوم خییییلی درد میگیره

شکم عزیزم

من شکمم میزنم ولی به دکترم گفتم بازو بزن گفت فرقی نداره

بازو و ران

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری