۵ پاسخ

به پهلو بخابون ولی سعی کن زمان زیادی هم اگه ببره باز اروغشو بگیری

همون بالا اورده حکم اروق داره
چون سر معدش خالی شده

ب پهلو بخابونش

ده دقیقه روی شونه ت نگه دار. موقع خواب روی شیب 30 تا 45 درجه بذار بخوابه. میتونی یه بالش نازک زیر تشکش بذاری. سرش رو هم به سمت راست یا چپ بذار

سعی کن حتما بگیری ک دل درد نشه و بالا نیاره اگرم نزد صاف نخوابونش تو خواب یکم حالت شیب دار بخوابون

نیم ساعتی سربالا نگه اش دار نخوابونش

سوال های مرتبط

مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته چهاردهم بارداری