۷ پاسخ

من تیکه کردم گذاشتم فریزر

من موستشو تخمشو گرفتم تیکه کردم تو ظزف فریزری گذاشتم ۸ تا ۱۲ ماه میمونه ولی من کوچیک میگیرم که در حد یکی دوماه استفاده کنم چون بلخره از خاصیتش کم میشه پختش دو تا سه ماه میمونه تو فریزر اما خام راحتتره هر دفه ی تیکشو برمیداری تازه به تازی میپزی دیگ
من کدو حلوایی و نخود فرنگی و گلجه بروکلیو اواکادو و قلم گوساله و پایه مرغو براش فریز کردم

من تیکه میکنم فریز میکنم تا سه چهار ماه کم کم درمیارم میخورم

تیکه ای برش بده فریز کن هرموقع خواستی بردار پوره کن

طرفاي ما پاييز فريز ميكنن زمستون ميخورن

بله میشه
هم میتونی پوره کنی هم تیکه کنی بزاری
هم پخته هم خام
تاچندماهم موندگاری داره البته هرچی زودتر استفاده کنی بهتره

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان 🍫Arash🧸 مامان 🍫Arash🧸 ۱۱ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی