۱۲ پاسخ

براش شیر برنج درست کن توش خامه و کره بزن برای شیرینش یا خرما بزن یا نبات یا شکر.. دسر درس کن با نشاسته و شیر کره و خامه شکر یا نبات فرق نداره در آخر بستنی وانیلی ساده بزن.. بهش سیب زمینی آپ با تخم مرغ کره بده.. آبگوشت درس کن توش عصاره قلم بریز.. حلیم درست کن من دخترم اینارو میدم ماهی 1کیلو اضاف میکنه خیلی میگن شکر و نبات ضرر داره ولی من میدم به بچه م بلاخره بعدم بزگ بشن میخورن مثل خودمون

من که چکاپ یکسالگی بردم
دکتر گفت خیلی خودت درگیر وزن بچه نکن چون شروع کرده به راه رفتن و فعالیتش زیاد شده از طرفیم دندون درمیاره هر سه ماه نیم کیلو یه کیلو اضاف کنه خوبه.

عزیزم ژنتیکی هم هست پسر من آنقدر لاغره جاریم میگه ضعیفه ولی مثل بچگی های خودمه الان من آنقدر درشت و هیکلی شدمه بعد از ازدواج و زایمان تازه سیستم ایمنی بدنی خیلی قوی هم دارم

خواهر پسر منم همینه وزنش ۸.۵
امقدر دکترم بردمش زینک و شربت و چیزا انقدر دادم فایده نداره

دخترخواهرشوهرمم همینه

پسر منم همینه از ۶ ماهگی تا ۱ سالگی رو ۸ کیلو مونده بود فقط قد میکشه الآنم ۹ کیلو شده به ژنتیک هم هست مقایسه نکنید

ژنتیکم هست عزیزم خودتو اذیت نکن

عفونت ادراری نداره؟
چون همین علت هم باعث میشه وزن نگیرن اگه خوب غذا میخوره و مریض نیست

دقیقا بچه های من همینن همش میرسم بهشون استوپ وزن دارن

دختر منم هیجور حالا دخترم زیاد غذا نمیخوره

سرلاک بده بهش خیلی خوبه

داره دندون در میاره همین که لاغر نشده خداروشکر کن

سوال های مرتبط