۵ پاسخ

فك ميكنم قد فقط ژنتيك باشه

من پسرم قدش رشد نکرده بود بردمش دکتر شربت استئوکینون و برای وزن دهیشم لیکوزینک داد، دفه بعد که بردم قدش از ۷۳ شده بود ۷۷ونیم
البته دکترش گفت ممکنه بچه ها تو یه ماه استپ قدی و وزنی پیدا کنن ولی ماه بعد خوب رشد کنن

انجیر مویز عصاره قلم کنجد سویق سنجد اینا برای رشد قد خوبه ولی بیشتر ژنتیکیه و تو سن بلوغ رشد قد مهمه
استپ وزنی هم دکتر پسرم گفت تو این سن نرماله چون میخوان یهویی کلی دندون دربیارن شیطون میشن

کنجد خام بیار
تفت بده یکم
آسیاب کن
روزانه ۱ ق چ خ


پودر سنجد

خرما.ماست. عصاره قلم .عصاره پای مرغ
ماهیچه گوسفندی
اینا همش اثر گذارن در کنار ژنتیک البته

من به آریشاه سویق قدو استخوان دادم قدش ۸۷ از تمام بچه هااا قدش بلندتر تو سن‌خودش

سوال های مرتبط