یه خورده کمه
دختر من ۸ و نیمه البته دختر من چون بیماری قلبی داره رشدش خیلی کمه
وزنش ک خوبه نسبت به وزن تولدش
ولی قدش فککنم کم باشه
حالا میتونی از دکترشم بپرسی
من پسرمو بردم دکتر همین حدودا بود گفت نه میتونم بگم خیلی خوبه نه میتونم بگم کمبود وزن داره نرماله جا داره یکم بیشتر بشه
باید رو نمودار بندازی عزیزم
فکر کنم کمه
دختر من یکسالگی قدش 76
وزنش 10/5
وزنش نرماله ولی شاید قدش یه کوچولو کم باشه نسبت به قد تولدش چون پسر منم پنجاه بود ولی الان هشتاده قدش
بازم باید دکترشون نظر بدن
من دخترم 12 ماهگی بردم 8800بود و 76 گف عالیه طبق نموداره تازه وزن تولدش 3 بود نگران نباش عزیزم
نمیدونم واقعا ... یکم فک کنم کم باشه بهداشت چی گفت بهتون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.