خانوما از دیشب زیر دلم سمت چپ دائم درد میکنه و تیر میکشه عادیه؟؟

۳ پاسخ

طبیعیه منم اینجوری بودم بخاطر رحمه کش میاره

اره گاهی میاد و میره این درد سمت چپ . یبوست و نفخ نداری؟

نه فکر نکنم عادی باشه به هر دردی که مداوم باشه باید توجه کنید

سوال های مرتبط

مامان نی نی جدید.. مامان نی نی جدید.. هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اهورا🤍🧸✨️ مامان اهورا🤍🧸✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دایان 🩵👼🏻🍼🧸 مامان دایان 🩵👼🏻🍼🧸 روزهای ابتدایی تولد