۵ پاسخ

من ۳۰ اردیبهشت بودم الان باردارم

من بوده ولی
ن حس مکنم نیستم

بعله من اون موقع پری شدم و الان باردارم

خب تست بزن نشون میده

من آخرین با ۲۸ اردیبهشت بود الان ۹ روز تاخیر دارم😭 ولی علائم ندارم

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قلبکم😘🥹❤️ مامان قلبکم😘🥹❤️ هفته سی‌ودوم بارداری