کیا پریودشون ۱۱ بهمنه
کی میخاین تست بزنین
علائمتون چیه😐😂

۹ پاسخ

منم 9 بهمنم

من 7 بهمن موعدمه صبر میکنم تاخیر داشتم تست میزنم

من ۱۲ بهمن

من پریودم ۵-۶ بهمن میشه
اصلا قبلش تست نمیزنم
جون این ماه کلا اقدام خاصی نداشتم فقط دوبار یبار بعد پریودی بیارم پریشب ک کیتم پررنگ شد
میخوام رژیم بگیرم چاق شدم این ماهم همینجوری اقدام کردم
نگیره دیگه اقدام نمیکنم
برامم دیگه مهم نیست😆🥸

من دکترم گفته ۵ بهمن ازمایش بارداری بدم

چطور شما هفته دو بارداری هستی😜 هفته دو هنو لقاح رخ نداده

من امروز موعده میدونم که تا عصر پریود میشم

من ۸بهمنم😂

تاخیر بخورم تست میزنم

خیلی مونده تا ۱۱ بهمن
الان علائم تخمک گذاری داری

سوال های مرتبط

مامان اینده مامان اینده قصد بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری