سلام خانوما کیا فردا موعدشونه؟؟
علایمتون چیه؟

۹ پاسخ

من ۱۲م موعدمه
ولی امشب بعد رابطم ترشحات تیره داشتم🤦‍♀️ احتمالا پری داره میاد

من ۵روز دیگه دارم علائمم نسبت ماه قبلی خیلی کمتره ان شاءالله باردار باشی عزیزم

من هیچ علائمی ندارم همون یکمم یهویی رفتفقط پهلوی راستم درد دادم اونم فکر میکنم سنگ کلیه باشه

من پنج ماهه اقدامم پارسال یه سقط داشتم

من حتی درد سینه هم ندارم هر چی خدا بخواد بهتره بهش فکر نکنیم

من شنبه موعودمه هیچ علاعمی ندارم قبلا سینه هام دردمیکرد ولی الان نه

من 🙋‍♀️

من
علایمی ندارم
فقط یکم سینه هام درد می‌کنه که اونم همیشه قبل پریود درد میگیره

من فردا موعدم ولی علائمی ندارم شما چطور

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان فرشته من وباباش مامان فرشته من وباباش ۶ ماهگی
مامان مامان آرشینا❤️ مامان مامان آرشینا❤️ روزهای ابتدایی تولد
(مامی هدیه خدا) (مامی هدیه خدا) قصد بارداری
مامان ویهان و تودلی✨ مامان ویهان و تودلی✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری