۳ پاسخ

من فردا موعدمه ولی ترسیدم نزدم شیش روز مونده زدم منفی بود 🥺

ولی انگار هاله داره قرص چیزی نخور چون من بعد از ده روز مثبت شد

من پس فردا موعدمه امپول ازادسازی زده بودم روز ۱۴ بیبی منفی شد دیگه ناامید شدم منتظر پری ام

سوال های مرتبط

مامان محمد و دوقلوها مامان محمد و دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مسدود شدم😐 مسدود شدم😐 قصد بارداری