منم دیروز موعدم بود. تست زدم منفی بود
امروز ی روز تاخیر. تست زدم هاله داشت
آزا سازی زدم
منم امروز موعودمه و ۱۴ آزاد سازی هستم
فردا موعدمه تست منفی😂😂😂مارک روژان دیگ ولش کردم وقت بگذره میزنم
من 24ام موعدمه
منتظر و نگرانم
من دیروزموئدم بودنشدم 10روزبگذره تست میزنم
من فردا موعدمه
هیچ علائمی ندارم هیچ
تست دیروز زدم فک میککنم هاله داره ولی شوهرم هاله نمیبینه😂 پ من دلم الکی خوشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.