کیا این ماه اقدام هستن علائمتون چیه

تصویر
۶ پاسخ

عه با همیم

نمیدونم هیچ علائمی

منم مثل شما ولی یک روز قبل ترش پریود شدم ۶ دی
الان زیر دلم و کمرم تیر میکشه نمدونم از چیه

من هم باتوهستم فقط من یک روزجلوترتوروخدادعاکنیداین ماه باردارباشم ۳ماه پیش سقط کردم😔

من امروز موعدم بود نشدم هنوز🫠

🥺۳روز مونده ب پریودی
سینه درد و درد تخمدان و از امروزهم‌ ترشح آبکی یکم سفید🤭😑

الهی که خیلی زود دامنت سبز بشه عزیزدلم🫂❤️

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفتم بارداری