۲ پاسخ

من روز ۱۴ پریودم رفتم سونو فولیکول دادم یه فولیکول سایز ۲۰ داشتم گفت امروز فردا ازاد میشه کیت بزار مثبت شد همون شب و فرداش رابطه داشته باش علائم ازادسازی هم ترشح ی رنگ کش دار و درد گرفتن پهلوی چپم چون فولیکول از تخمدان سمت چپم ازاد شد

من با توجه به لونا گهواره روز تخمک گذاریم اقدام کردم

سوال های مرتبط

مامان مامان النازو.. مامان مامان النازو.. هفته دوازدهم بارداری
مامان قلبکم😘🥹❤️ مامان قلبکم😘🥹❤️ هفته سی‌ویکم بارداری