من برا اقدام وقتی پریودم تموم میشه اقدام میکنم تا روز موعدم تا پریود بشم یا نشم
ببین بدن با بدن فرق میکنه، ممکنه یکی همون ماه اول تو روزای تخمکگذاری اقدام کنه و بگیره و یکی ام مثل من که تو تخمکگذاری هم مداوم اقدام کردم، نگیره
همچی دست خداست😊
شما سنتم کمه اصلا استرس نداشته باش
اقدام کن مرتب، ان شاءالله باردار میشی
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.