من ۴خرداد بوده
علائم خاصی ندارم ولی الان توی دوره ی تخمک گذاری هستم ترشحاتم افزایش پیدا کرده و تخمدان هام احساس سنگینی دارم من این ماه از شب سه پریود تا هفت پریود شبی دو عدد کلومیفن خوردم امید وارم باردار بشم
منم تو اقدامممم و پریودم ۱۰ خرداد بود حالا منتظرم ببینم چی میشه این ماه تا ۲۰ صب میکنم 🥲😅
من توی اقدامم ولی پریودم 19خرداد بوده
من
ماه ۶ اقدامم
علاعم هم هیچی ندارم گاهی فقط صب بیدارمیشم دلدردپریودی درحد۵دقع
گاهی هم تخمدون چپم تیرمیکشه ک ماه های قبلم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.