۵ پاسخ

من ۴خرداد بوده

علائم خاصی ندارم ولی الان توی دوره ی تخمک گذاری هستم ترشحاتم افزایش پیدا کرده و تخمدان هام احساس سنگینی دارم من این ماه از شب سه پریود تا هفت پریود شبی دو عدد کلومیفن خوردم امید وارم باردار بشم

منم تو اقدامممم و پریودم ۱۰ خرداد بود حالا منتظرم ببینم چی میشه این ماه تا ۲۰ صب میکنم 🥲😅

من توی اقدامم ولی پریودم 19خرداد بوده

من
ماه ۶ اقدامم
علاعم هم هیچی ندارم گاهی فقط صب بیدارمیشم دلدردپریودی درحد۵دقع
گاهی هم تخمدون چپم تیرمیکشه ک ماه های قبلم بود

سوال های مرتبط

باران باران قصد بارداری
منتظر معجزه 💔💔 منتظر معجزه 💔💔 قصد بارداری
خانمی خانمی قصد بارداری