سلام خانوما کیا جمعه تخمک گزاریشون بوده و تو اقدامن؟؟

۳ پاسخ

درخواست دوستی دادم قبول کن

سلام من جمعه تخمک گذاری بود پنجشنبه شب که 14سیکلم بود کیت تخمک گذاری مثبت شد

من شنبه تخمک گذاریم بود طبق گهواره و تو اقدامم، چطور؟

سوال های مرتبط

مامان بچه ها مامان بچه ها هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته بیستم بارداری
باران باران قصد بارداری
مامان تو دلیم🐣🦋 مامان تو دلیم🐣🦋 هفته بیست‌ویکم بارداری
منتظر معجزه 💔💔 منتظر معجزه 💔💔 قصد بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
خانمی خانمی قصد بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته هفتم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری