برای من با رعایت کنترل شد،،
به من دو تا پودر داده بودن
ناشتا ۷۹ بودم
ی ساعت بعد ۱۸۷
دو ساعت بعد ۱۷۰
سه ساعت ۱۳۰
الان ولی با دستگاه تست قند خون خونگی میگیرم، کنترل شده
برنح رو باید خیییلی کم یا حذف کنی
نون فقط سنگک
ماکارونی و نشاسته حذف کنی ،
ببین دکترت چی میگه
دکتر من بعد این گلوکز، گفت ۱۰ روز رعایت کن بعد دو مرحله ای برام نوشت، (دوساعت بعد صبحانه)
که تو اون پایین بود کلا،،
گفت وقتی رعایت میکنی جواب میده نیاز به دارو نیست
احتمالا دکترت میفرسته پیش دکتر غدد تا دارو استفاده کنی نگران نباش
نگران نباش پیش دکترت برو میگه چیکارکنی عزیزم . اگه نیازباشه فکرمیکنم ارجاع میده پیش متخصص تغذیه یا غدد بری.
منم هیچی قند وشکر مصرف ندارم ولی مرحله دومم قندم ۸تا بالا بود مجدد آزمایش باید بدم🫠
وای منم رعایت نمیکنم آزمایش گلوکزم یه هفته بعده میترسم قند داشته باشم 😟
این هم واضح
این هم رو بخونید
اینم عکس واضحتر
این هم هست
این یکی بقیه الان میفرستم
سلام دوستان میخوام برنامه تغذیه برای زنان باردار دیابتی اینجا ارسال کنم از متخصص تغذیه گرفتم چیزی نمیخوام فقط میخوام منتشر کنید که همه خواهرای باردار استفاده کنن
سلام دوستانی که برنامه رو براشون فرستادم واضح نبود بهم بگن دوباره میفرستم براشون
یهفته رعایت کن تکرار کن ببین پایین اومده
اگاومد پایین تغذیتو رعایت کن بعدش
عزیزم ماکارونی سیب زمینی نون سفید کلا حذف کن برنجتم یکم کمترکن قند نخور شیرینیجات نخور رعایت کن میادپایین
قرص بخور یه مشاوره تغذیه برو و رو برنامه غذا بخوری اوکی میشد
دکتر رژیم و قرص بهت میده مگه چند بود قندت
قندت چند بود من ۱۲۰ بود
انسولید بزنی بهتره تا قرص
ربطی نداره به مصرف قند یه سریا میگیرن
برنج و باید کم بخوری
نون سنگک بخوری یا نون جو
فقد باید رعایت کنی من سه روز بخاطر قند بستریم
اشکالی نداره عزیزم برنامه دارم میخوای برات میفرستم
قرص بت میده اوکی میشی نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.