۹ پاسخ

من andمیدم اما دخترم اصن طعمشو دوس ندارع مزه زردآلو میده😐

پدیا بست که خوبه

من ویواکیدز میدم طعمش خوبه قبلا پدیابست میدادم

پدیا بستم خیلی خوبه

دکتر پسرم برند bebewink ویتامین آد +دی ای اچ تجویز کرده .

آ د پدیابست چند قطره میدید ؟یه قطره چکون کامل؟

And خیلی خوبه

ویواکیدز طعم هلو میدم من

عکسشون بدید تا نشون داروخانه بدم از اونا بده بهم

سوال های مرتبط