من andمیدم اما دخترم اصن طعمشو دوس ندارع مزه زردآلو میده😐
پدیا بست که خوبه
من ویواکیدز میدم طعمش خوبه قبلا پدیابست میدادم
پدیا بستم خیلی خوبه
دکتر پسرم برند bebewink ویتامین آد +دی ای اچ تجویز کرده .
آ د پدیابست چند قطره میدید ؟یه قطره چکون کامل؟
And خیلی خوبه
ویواکیدز طعم هلو میدم من
عکسشون بدید تا نشون داروخانه بدم از اونا بده بهم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.