میگن خوبه ولی خود من چون فشارخون گرفتم ممنوعه برام و الان بچم شیرخشک میخوره خودم خیلی شیرم کمه
اگه رازیانه نمیخوای بخوری پودرو بگیر قیمتشم ۳۰۰تومنه
دو ماه اول شیر کمه ، من هم قطره شیرافزا خوردم هم پودر
من قطره شیر افزا گرفتم، دوبار استفاده کردم! ولی الان بهداشت گفت شیرت کلا خوبه که بچه وزن کم نکرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.