کسی برای زیاد شدن شیرش رازیانه خورده خوبه؟

۴ پاسخ

میگن خوبه ولی خود من چون فشارخون گرفتم ممنوعه برام و الان بچم شیرخشک میخوره خودم خیلی شیرم کمه

اگه رازیانه نمیخوای بخوری پودرو بگیر قیمتشم ۳۰۰تومنه

دو ماه اول شیر کمه ، من هم قطره شیرافزا خوردم هم پودر

من قطره شیر افزا گرفتم، دوبار استفاده کردم! ولی الان بهداشت گفت شیرت کلا خوبه که بچه وزن کم نکرده

سوال های مرتبط