ن هروقت درد داشتی
برا طبیعی نینی هروقت خودش صلاح بدونه میاد😄
بعد از ۴۰ هفتگی اگر درد نداشته باشید تاریخ بستری بهتون میدن و با آمپول فشار زایمان میکنید
تاریخ میدن ولی ممکنه اون موقع به دنیا نیاد برای پسر من ۸ فروردین زده بود رفتم بستریم کرد ۹ فرودین به دنیا امدش
نه عزبزم بايد يا بازشده باشي يا دردت بگيره
نه هر وقت درد شروع بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.