۱۰ پاسخ

دوست من در سن سی سالگی با وجود رعایت بهداشت کامل و جوشاندن شیر و... با شیر محلی تب مالت گرفت چرا با جون بچتون بازی میکنین

زیاد خوب نیست بخوره کمبود آهن میگیره

والا دکتر به من گفت بیشتر از روزی ۴۵۰،۵۰۰ سیسی نباید بدی تا ۲ سال که بیشتر غذا بخوره ،با شیر معده اش پر میشه اشتهاش به غذا کم میشه
دختر من ۷ پیمانه شیر خشک میخورد هر وعده بهم گفت بکنش ۴ تا نهایت ۴ بار در روز یا اگه ۷ تا میخوای بدی فقط ۲ وعده بده صبح و شب

اتفاقا شیر بیش از اندازه خوردنش کلی ضرر داره

من به پسرم از ۹ ماهگی شیر گاو دادم یک سالش شد با عسل قاطی میکردم تا ۳سالگی میخورد

من بچه اولم ازیکسالگی به بعدمتخصص گف شیرپاستوریزه یاگاوبدم .وشیرگاوربیشتردوس داشت .سه وعده غذاوشیرهم این وسطاش میخورد.سعی کن سه وعده غذابخوره میان وعدهاش شیربخوره.یادمه یکی ازفامیلمون بچش غذانمخوردفقط شیرغذاش بودبچه معدش صاف شده بودمدام بالامیاوردبعدبردنش دکتربهترشد

یکسال به بالا خيلی شیر مهم نيست مهم اینه غذا بخوره، من خودم شیرم کمه دکتر گفت همون مقدار کافيه بده غذا بخوره

هوا گرمه گلم زیاد بهش نده اسهال نشه چون شیر پرچربه با آب قاطی کن بجوشون

باید بیشتر غذا بخوره

خیلی زیاد نده چون شیر گاو چربه

سوال های مرتبط