۶ پاسخ

دختره منم غذا اصلا نمیخوره شیرم کم 😢

درسته میگن غذای اصلی بچه بعد از یکسالگی شیر نیست !!
از طرفی هم وقتی بچه بی اشتهاست همینکه شیرش رو میخوره جای شکرش باقیه ❤️

منظور اینه غذا بیشتر وزن و ویتامین میده و بچه باید عادت کنه ب غذا وگرنه تا دوسالگی شیر اوکیه

موقع دندون دراوردن طبیعیه

اره دیگ بعد ی سال باید بیشتر غذا بخوره تا نیاز بدنش بهتر تامین بشه

کار خدا که بی حکمت نیست ، وقتی این شیر برای بچه گذاشته حتما نیازشه که گذاشته

سوال های مرتبط