۲ پاسخ

آخه من اون ماه هفده روزتاخیرپریودداشتم بعدش فقط دوروز ترشح خونی داشتم حالابعد بیست روزتقربا یه بار دوباره این ترشحادیدم نمی‌دونم اون پریودحساب شده یانه چرااینجوری شدم

من این ماهی که مثبت شدم یه بار فقط اینجوری دیدم

سوال های مرتبط