۱۳ پاسخ

برا منم چون سینه راستمو کلا نمیگرف سفت سفت شده بود شیرش نمیومد چند تا کار انجام دادم نمیدونم کدوم اثر کرد
زیر دوش آب گرم ماساژ دادم (آروم چون درد میکرد)
با روغن نارگیل ماساژ دادم
با شیر دوش دوشیدم
هنوزم نمیگیره سینمو اما میدوشم میدم بهش

اون سینتم برو زیر دوش اب گرم و فشار بده خالی بشه و بعدش حتما بده دخترت میک بزنه تا شیرت بیاد

چرا سوپ؟
ابگوشت بخور
مرغ و برنج بخور
من پروتئین مصرف میکردم با میوه جات
و چای و خرما
ابمیوه
سینه هام پر میشد

دوش اب گرم ماساژ کیسه گرم بزار رو سینه ماسلژ بده میاد بعدم بدوش با شیردوش اگه برقی داری بهتر

فقط شیردوش برقی چاره کارته، من یه بیمارستانیشو دارم از روز اول به دادم‌رسید، اصن سبک میشی

قربون پاهات دلم واسه این روز های آرنیکا تنگ شد با این که مثل سگ درد داشتم 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

لعنتی روز های اول واسه همه همینه فقط باید خیلی صبور باشی زیر آب گرم حموم ماساژ بدی و مایعات و رازیانه هم خیلی خوبه برای بیشتر شدن شیرت
قطره شیر افزا هم میتونی بگیری عزیزم
بعد خودت محکم مک بزن تف کن بیرون زودتر باز میشه

بده شوهرت بمکه رگ هات باز بشه

اب هویج و دلستر و هندونه برای شیر مثل معجزه میمونن.. برای سینه. ات هم با شیر دوش خالیش کن بعد زود زود بده به بچه شیر توش نمونه که اینجوری سفت بشه

کیسه آب گرم بزار هی ماساژش بده با شیر دوش یکم بگیر بعد بچه وقتی خیلی گشنس بنداز همون سینتو بخوره

زیر آب گرم ماساژ بده یکم نرم میشه بعد بدوش سبک‌تر میشه منم همین کارو میکنم

کاچی دلستر هندونه اب هندونه بخور تا زردی هم نگیره شیرت هم زیاد بشه خیلی خوبن اینا شیر زیاد داره سینه ات که سفته باید خودت بدوشید تا بیاد بچه نمیتونه بگیره سفت باشه

منم همینطور بودم فقط باید یکی وارد باشه بیاد با فشار ماساژ شیر در بیاره من مامانجون استادشه

سوال های مرتبط