۳ پاسخ

خیلی نازن.ولی اگه حیاط بزرگ داری بگیر من چند سال پیش گرفته بودم یدونه یکم که بزرگ میشه خیلی بوی بدی میده

سلام اگه بتونه توی یه حوضچه آب نگهشون داری بوی کمتری میدن

آخ ننه ما یه جوجه مرغ داریم انگار آدمیزاده انقدر میفهمه

سوال های مرتبط

مامان 🩷آوا 🩷 مامان 🩷آوا 🩷 ۵ سالگی
مامان سیدحسام الدین🩵 مامان سیدحسام الدین🩵 ۶ ماهگی
مامان همتاجون و تودلی مامان همتاجون و تودلی ۵ سالگی