۹ پاسخ

نه عزیزم پسرم من تو این سن گیلاس خورده بود بعد خودم خوردم نگاه کردم همشون کرم داره شاید بیست خورده بود هی منطزر بودم مریض بشه یا مشکلی پیش بیاد خدا را شکر چیزی نشد اسید معده از بین میبره زنده نمیمونه که

مایعات زیاد بده بخوره

هیچی نمیشه

ن بابا اسید معده چیکارس پس

اسید معده از بین می‌بره همراه دفع نگران نباش ولی مراقب باش مجدا اینطوری نشه

مرتب اب بش بده تند تند یا برن بیفتن

ال زیاد بده دفع میشه

هیچ‌کارش نمیشه خیالت راحت.فقط بقیه میوه هارو قبل اینکه بخوره چک کن نداشته باشه

یه شلیل دیگم باز کن ببین از اونه یا نه ،ببین بقیه دارن یا نه

سوال های مرتبط