دهانه رحم از کی باز میشه ؟ برا من بسته هست

۵ پاسخ

مال من ۴۰ هفته هم باز نشده بود اخر ۴۰هفته رفتم امپول فشار بهم زدن🤧

منم دیشب معاینه تحریکی شدم بیمارستان یک سانت بودم😒

بستگی به بدن خودت داره بعضی ها از سی‌هفته بعضی هام‌باید آمپول فشار بزنن😖

از من هنوز هیچی باز نشده از شما چی

من از 30هفته 2سانت باز بودم

سوال های مرتبط

مامان 💓پرنسس بابا💓 مامان 💓پرنسس بابا💓 ۶ ماهگی