مال من ۴۰ هفته هم باز نشده بود اخر ۴۰هفته رفتم امپول فشار بهم زدن🤧
منم دیشب معاینه تحریکی شدم بیمارستان یک سانت بودم😒
بستگی به بدن خودت داره بعضی ها از سیهفته بعضی هامباید آمپول فشار بزنن😖
از من هنوز هیچی باز نشده از شما چی
من از 30هفته 2سانت باز بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.