دخترمنم ۴،۵ماهیمیشه همیشه گریه میکنه پاهام دردمیکنه
عزیزم من خیلی تحقیق کردم تموم بچه های سه سال یا نزدیک سه سال پادرد دارن دلیلش رو نمیدونم ولی حدسم این که مثه بچگی هاشون دیگه نمیتونن زیاد سرپا بمونن یاهم دارن قد میکشن و پادرد میگیرن من تاپیک زدم بچم ناله میکرد تا صبح تا بهش دارو دادم پادردش خوب شد
پسرمن ی چن روزهمش میگفت پام درده چکاپ داد ویتامین د پایین بود
دقیقا پسر منم گل دیشب میگفت پام درد
یا خیلی بپر بپر کرده یا کلسیم بدنش کمه یا میخواد قد بکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.