۲ پاسخ

دختر منم همینه منم یبار تاپیک زدم اکثر مامانا گفتن که بچه هاشون همینجورین میگن دلمون درد میاد چون غذارو خوب نمیجون و همینجور قورت میدن

عنگل داره احتمالا

سوال های مرتبط

مامان آیلین قشنگم🌈💋 مامان آیلین قشنگم🌈💋 ۳ سالگی