۷ پاسخ

ببرش دکتر سهل انگاری نکن🥲

دختر منم همینجوری بود.ازمایش مدفوع داد.گفتن انگل داره.الان بهتره

ی فامیلمون همینجور بود.دلش درد میکرد .رفت کرمان.ازمایش و سونو این چیزا داده بود.بهش گفتن روده هاش خشک شدن.
یعنی این اصلا غذا نمیخورده فقط هله هوله میخورده‌.

بیا تاپیک منم بخون بچه منم همینه بود اسهال دلپیچه بردم ازمایش هیچی نبود اما حالا باز فردا میخوام ببرمش یک جا دیگه

فوق تخصص گوارش اطفال ببر عزیزم

به نظرم عفونت روده داره آخه خواهر منم اینجوریه همینه علائمش یه دکتر داخلی ببر یه آزمایش بدع

قرص داره باید کل خانواده بخورن تا انگل از بدن بچه بره من اینجوری شنیدم دکترش عوض کن

سوال های مرتبط