خانوما اومدم بخیه سزارین مو بکشم درد داره خیلی میترسم ؟؟

۶ پاسخ

نه اصلا هيچ دردى نداره

اصلااا درد نداره

هیچ دردی ندارع

نه درد نداره

اصلاااااااااااااا

نه اصلا
نهایت دو ثانیه زمان ببره
هیچی متوجه نمیشی
بعدش هم راحت میشی سبک میشی

سوال های مرتبط