خیر فقط ده روزگی همون غسل نفاس هست که باید انجام بشه
مادربزرگم میگن یه پیاله برمیداری ۴۰ بار آبش میکنی بهش بسم الله میخونی میریزی تو یه تشت و بعد آب تشت رو میریزی رو سر مادر و نوزاد😁
نه غسل داری نه حمامی به اسم چهل روزگی داریم
اگه دلت خواست خودت برو بچه رو هم ی آبی بکش وگرنه غسلی به گردن تو و بچه نیست
بمن گفتن غسل نفاس
نه نداره
نمیدونم ما رسمی راجع بهش نداریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.