من الان تحت نظر عطاران هستم ..ازمایش سقط مکرر برام درخواست داد ولی بازم ناقص درخواست داده انعقادیو درخواست نداده برم میلاد اونجا انجام میدن دکتراش با تجربه ترن؟
من دوتا سقط ایست قلبی داشتم
انتقال رو توی دوره پریودی انجام میدن آره؟؟
من رفتم تخمک کشی شدم منتظربودم پریودبشم که دوباره دارو مصرف کنم برم ای وی اف خودم حامله شدم. بهم گفته بودن که تخمک کشی شدی نزدیکی نداشته باش ولی من گوش نکردم
اره منم شنیدم هر هرکیه ولی خب بلآخره همون اول ک میری باید بگی میخام تحت نظر فلان دکتر باشم
دکتر خاصی نداره یه تیمن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.