مامانا یک هفتس سزارین کردم بخیه هام از داخل و بیرون درد داره طبیعیه؟؟؟

۴ پاسخ

بله که طبیعیه ممکنه بعداز کشیدنشون بازهم درد داشته باشی اگه خیلی اذیت شدی شیاف بزار یا استامینوفن ۵۰۰ بخور

اره دیگ ی هفته ای زخم خوب نمیشه که

شیاف دیکلوفناک بزار

اره وقتی بخیتو بکشی یکم راحتتر میشی

سوال های مرتبط