من سیبو بخار پز نمیکنم همینجوری میدم
موز رو نباید بخارپز کرد
گلابی هنوز پیدا نکردم بدم سیب رو چند بار اول که میخواستم بدم دو دقیقه بخار پز میکردم چند بار که دادم الان دیگه همونجوری میدم موز رو هم همونجوری میدم
من دوبار اول سیب و بخار پز کردم ، دیگه بعد اون نه
من بعضی وقتا بخار پز میکنم بعضی وقتا هم همونجوریشو میدم میخوره
من سیب همون جوری میدم
اصلا بخار پز نمیکنم
گلابی ک پیدا نکردم بدم هنوز
ولی سیبو چندبار اول یا او فرنی و اوتمیل ریختی بخارپز میکنم همینجوری بخوام بدم بهش نه
موز هم ک نه ! نرمه نیازی نیست . بخارپز بشه خ شیرین میشه و فیبرش کم مبشهو قندش زیاد مگ ک تو فرنی یا اوتمیل بریزم براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.