سلام عزیزم من دخترم رو سه ماهگی سوراخ کردم ..اصلا..فقط چندتا مورد ساده رو رعایت کنی خیلی راحت واسونه ..یکی اول اینکه بجای اون پماد که میده با روغن زرد گوش بچه رو روزی سه بار چرب کن و گوشواررو بچرخون داخل گوشش.بعددغز چهار روز هم گشوارش رو عوض کن و طلا بنداز
من دوماهو نیمش بود سوراخ کردم با روش آنژوکت اصلا اذیت نشد فقط همون لحظه یکم گریه کرد اونم بیشتر از اینکه دستشو گرفتیم ناراحت شده بود .. بعدم تا یک هفته با آب و یه کوچولو نمک شستشو دادم خوب خوب شد
من دو هفته پیش سوراخ کردم بچم خیلی اذییت شد پشیمون شدم از بس گفتن درد نداره یا باید ۴۰ روزگی می بردم یا اینکه دیگه ۲ سالش میشد
من بعد۴۰روزگی بردم فقط شبش یکم اذیت شد
من بعد چهل روزگی بردم
یه نصف روز اذیت شد
من میخام ببرم این یکی دو روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.