عدس پلو گذاشتم تازه نشستم ی چای بخورم.نه خداروشکر آدم درستیه غیبت نداره 😚
جاتون خالی آبگوشت نذری تو یخچال بود گرم کنم بخوریم...
خورشت بادمجون و بامیه درست کرد و پلو
دارم عدس پلو میزارم
گی تو هر چی مادر شوهر 😂😂
من خواب دیدم خواهر شوهرمو زدم یه عالمه
کلی هم بد وبیراه به مادر شوهرم گفتم 😐😐😐🫠🫠🫠🫠در صورتی که خیلی باهم خوبیم .
از خواب بیدار شدم داشتم سکته میکردم گفتم نکنه واقعی باشه
سرکارم و خیلی گشنه ام .کاش برسم خونه نذری بیارن برامون😶🌫️
نهار چلوگوشت گذاشتم
از مادرشوهرمنگم برات😩
چی بگممممم
خیلی به سرم دراوردن
من که یادمنمیره
ازشون هم نمیگذرم
بیش از این حرفا همباید پس بدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.