مامانا شما ترمیم ژل چقد میدین ؟؟


فرزند پروری
پپوشک

۳ پاسخ

من ۸۰۰میدم ترمیم و ژل

ترمیم هر چقدر ژل استفاده شه همون قدر پول میگیرن

نمیدم چون کلا انجام ندادم ولی خواهر شوهرم فک کنم اگه اشتباه نکنم یا ۵۰۰ یا ۱ ت انجام داد اونم در حد ۱ سی سی

سوال های مرتبط