خانم ها کی همسرش واریکوسل داشته و باردار شده؟

۶ پاسخ

ما بدون عمل باردار شدیم

مرتب هم کیسه آب یخ باید بذاره روی بیضه هاش و بیضه هارو قبل رابطه با آب یخ بشوره اصلا آب داغ نریزه روشون چون واریکوسل تشدید میشع

عزیزم منم شوهرم واریکوسل شدید گرید ۳ داشت پارسال عمل کرد و دکتر دارو فرتیل اید و چند نمونه تقویتی برای تحرک اسپرم و افزایش تعداد و کیفیت اسپرم بهش داد گفت بخوره تا سه ماه بعد از عمل هم رابطه ممنوع بود برامون
بعد از ۳ ماه با گرده نخل و دوباره فرتیل اید مردانه و عسل و تخم مرغ و پیاز و هر چی ک مقوی بود درمانش کرد ماه چهارم اقداممون گرفت

عمل کردین؟

ما یکی از اقواممون داشت عمل کردن
بعد ۳ ماهه از عمل اقدام کردن اولی گرف

چیا مصرف کردین ؟

سوال های مرتبط