۵ پاسخ

بعد از ظهر یکم تب کرد
شب هم نزدیکای سحر دوباره تب کرد
البته تب که بالای ۳۸ بشه نه
در حد همون ۳۷ اینا

به موقع پاراکید بده اصلا تب نمیکنه

غروب ب بغد

شبش تب کرد

قطره هاشو سر وقت بدی تب نمیکنه

سوال های مرتبط