تست جنسیت با جوش شیرین انجام دادم اینجوری شد
چیه بچه😉

تصویر
۱۵ پاسخ

با ادرار صبگاهی بوده؟

میگن کف کنه پسره

جنسیت رو بگو عزیزم بعدا ببینیم راسته یا نه من اعتقادی ندارم به این چیزا میگم فقط بالایی هرچی بخواد همون میشه

پسر....

از نظر علمی قبول نیست چون ادرار اگر اسیدی باشه کف میکنه

وای شوهرم اینو دیده میگه این بستنیه 😢😂😂

پسره.

یه سیدی بوو تو حرم شمارشو گرفتم برا جاریم زنگ‌زدیم گفت دختره درست بود میخای شمارش بهت بدم

اینا همش الکیه برا دوستم کف کرد دختره

قاشق چای خوری یا مربا خوری؟

کف کنه پسر ناشتا باید انجام بدین اول صبح

برا من اصلا ی ذرع تغییر نکرد

عجب کفی

چ جالب چجوری

پسره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ایسل مامان ایسل هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری