مامانا شربت کیدیزول برا رفلاکس کوچولوهاتون اثر کرد؟

تصویر
۷ پاسخ

اهورانی نی با پودراس امپرازول عالیه دکترداد

اصلا🤣
فقط مرور زمان به ما کمک کرد
وگرنه ریفلاکس مانا انقدر شدید بود که نه کیدیزول نه فاموتیدین روش اثر نداشت🫠

متأسفانه نه

عاره من خوب شد

اصلاااااااااا

از من بالا میورد بدتر شد

اره خیلی خوب بود

سوال های مرتبط