خانوما من ۳۰ هفته وزن بچم ۱۵۹۰بود خوبه بنظرتون؟
همه میگن کمه 🥲🫠

۱۰ پاسخ

من ۳۱هفته و دوروز رفتم ۱۴۵۰بود🥲نگران نباش وزن میگیره

معجون دلستر بخور وزنش میرسه نگران نباش

بستنی، حلیم، فرنی، میوه، اجیل،غذای مقوی: کباب و اینا، ماکرانیم وزن میده دقیقن نمیدونم چرا ولی شنیدم 😅
لیدی میل بخور اینم خوبع

منم ۳۰ هفته و ۴ روز ۱۵۰۰ بود .دکتر گفت خوبه جای نگرانی نداره .

حلیم و مغزی جات زیاد بخور ، شیر برنج، کله پاچه ،

سلام عزیزم
من ۳۱هفته رفتم ۱۸۸۰بود.
نگران نباش تازه وزن گیریش شروع میشه چیزایی بخور ک بهش وزن میده، استرسم نداشته باش خوب نیست برات

همه یعنی کی ؟دکتر یا اطرافیان پرفسور

فکـکنم خوب باشه من 27هفته1250بود 32هفته2150بود36هفته 2900بود 37هفته و6روزبه دنیااومد 3400

من ۳۴ هفته ۲ بود. گفتن کمه. فکرکنم شما هم مث من باشی

من31رفتم1700بود تو هر هفته200گرم اضافه میکنن
وزن نی نی شمام زیاد کم نیست نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان ارکان👼🧿💙 مامان ارکان👼🧿💙 هفته سی‌وچهارم بارداری