۷ پاسخ

شیشه شیرت چندقطره ست؟
شاید سوراخش بزرگه ازاون راحت ترمیاد میخوره
کشنه بشه سینه‌تو میگیره

هیچی مثل شیر مادر خاصیت نداره
حیفه شیر خودتو ازش دریغ کنی

به نظرم حداقل تا ۶ ماه حتما شیر خودتو بهش بده
تلاشت رو بکن چون اولشه ان شاءالله میگیره
ماما تو کلاس شیردهی می گفت باید کل هاله سینه رو داخل دهان نوزاد قرار بدین تا یواش یواش بگیره
و اینکه ممکنه وقتی یاد گرفت دوباره حافظه ماهی داشته باشه 😊 یادش بره باید هر روز بهش یاد بدین آروم آروم خودش میگیره سینه رو

رابط سینه رو امتحان کن شاید گرفت

نمیخای شیرخشکی بشه؟

منم بچم دیگه سینه نمیگیره شیردوش برقی گرفتم میدوشم با شیشه بهش میدم

🥲تلاش کن من کلی تلاش کردم بالخره گرفته بپد ک بخاطر زردی مجبور شدم شیشه بدم
الان پشیمونم ک شیشه دادن سینه نگرفت.

سوال های مرتبط